ABD'nin Hiroşima'ya atom bombası atmasının 77. yıl dönümü
ABD'nin 2. Dünya Savaşı sırasında Japonya'nın Hiroşima kentine atom bombası atmasının üzerinden 77 yıl geçti. Şehrin yüzde 70'ini yok eden uranyum katkılı bomba nedeniyle ilk aşamada yaklaşık 200 bin kişi hayatını kaybetti. ABD bu saldırıdan 3 gün sonra, Nagazaki'ye de atom bombası attı. O gün yaşananları arşivden bölümüyle ekrana getiriyoruz.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


İlişkiler 'Brüksel' uyarısı ile gerilmişti... Ermenistan'daki seçimlere dair Rusya'dan ilk yorum: Batı müdahalesi var!

Putin’in izlediği yakın temas: Kuzey Kore’de kritik buluşma!

İsrail ve Trump bağlantılı projeye büyük tepki… Arnavutluk ayakta: “Dizlerini kanattın Rama”…

Kraliyet ailesine hemşire gelin: Kraliçe'nin en gözde torunu evlendi!

Dengeler değişti... 7 YIL SONRA ilk ziyaret: Çin lideri Şi, neden şimdi Kuzey Kore'ye gidiyor?