Kit Harington depresyonda
Geçen hafta ekranlara veda eden Game Of Thrones. Dizide Jon Snow karakterini canlandıran Kit Heringtın'ın, psikolojik sorunlar yaşadığı gerekçesiyle, tedavi gördüğü ortaya çıktı.
Fenomen dizinin en gözde oyuncularından Kit Harington depresyonda. Geçtiğimiz hafta yayımlanan final bölümünün ardından ekranlara veda eden Game Of Thrones’ta Jon Snow karakterini canlandıran Harington’un ABD’de lüks bir rehabilitasyon merkezinde tedavi görüyor.
32 yaşındaki İngiliz oyuncunun stres ve alkol sorunu yüzünden bir ay önce tedavi olma kararı aldı. Harington'ın ABD’nin Connecticut eyaletinde gittiği merkezin aylık ücreti 120 bin doların üzerinde. İngiliz aktörün 8 yıl süren Game Of Thrones’un getirdiği şöhret ve sorumluluk nedeniyle oldukça stres altında bulunduğu ve alkol sorunları olduğu belirtiliyor.
Harington’un sözcüsü Daily Mail Gazetesi’ne yaptığı açıklamada, “kit programında bazı kişisel sorunları halletmek ve sağlığına kavuşmak için bir ara verdi” ifadelerini kullandı. Harrington’un geçen yıl evlendiği rol arkadaşı Rose Leslie en büyük destekçisi. Yakınlarına göre ünlü oyuncunun dinlenmeye ihtiyacı var, şu anda onun tek ihtiyacı olan şey huzur ve sessizlik. Game Of Thrones’un finalinin ardından oyuncuların senaryoyu okurken tepkilerini içeren belgeselde Harington’un tavırları çok konuşulmuştu. İngiliz oyuncunun senaryodan çok etkilenip üzüldüğü görülmüştü.
Tüm dünyada büyük ilgi gören dizide Sansa Stark'ı canlandıran Sophie Turner da daha önce depresyona girip terapi gördüğünü açıklamıştı.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Dünya turnesine çıkmıştı: Ünlü şarkıcı Oliver Tree, helikopter kazasında hayatını kaybetti!

Bir yanda barış, diğer yanda ateş! Ukrayna’nın kalbi alev alev: Rusya’dan yeni bir BÜYÜK saldırı…

Ve tabeladan çıkarıldı: O binada artık Trump’ın adı yok

Hamaney'in cenaze programı netleşti: 5 gün sürecek

Brexit'in ilk adımı 10 yıl önce atıldı: Ayrılık kararının yansıması: "Hiç pişman değilim"