SpaceX ekibi Dünya'ya iniş yaptı
Uzay firması SpaceX yoğun bir haftayı geride bıraktı. 11 Kasım’dan bu yana Uluslararası Uzay İstasyonu'nda olan 4 kişilik astronot ekibi Endurance isimli kapsülle Dünya'ya geri döndü. Diğer yandan 53 Starlink uydusu Florida’dan uzaya fırlatıldı.
Uzayda her geçen gün yeni çalışmaya imza atan SpaceX şirketinin ekibi, Dünya'ya iniş yaptı. 4 astronotu taşıyan Endurance isimli kapsül Florida açıklarına düştü. Astronotların 3'ü NASA’dan, biri Avrupa Uzay Ajansı'ndandı.
6 aydır Uluslararası Uzay İstasyonu'nda kalan ekip, orada birbirinden farklı bilimsel deneylere imza attı. Uzay yürüyüşleri de gerçekleştiren ekip, güneş panelleri üzerine çalışma yaptı. Dünyaya inen astronotlar sağlık testinden geçti. 4 kişilik ekibin durumunun iyi olduğu aktarıldı.
Elon Musk'ın şirketi NASA’yla anlaşma imzaladığı 2 senelik süreç boyunca 26 kişiyi uzaya fırlattı. Bunların 8'i uzay turistiydi. Firmanın uzay faaliyetleri bununla sınırlı kalmadı. 53 Starlink uydusunu taşıyan Falcon 9 roketi de uzaya fırlatıldı.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


İlişkiler 'Brüksel' uyarısı ile gerilmişti... Ermenistan'daki seçimlere dair Rusya'dan ilk yorum: Batı müdahalesi var!

Putin’in izlediği yakın temas: Kuzey Kore’de kritik buluşma!

İsrail ve Trump bağlantılı projeye büyük tepki… Arnavutluk ayakta: “Dizlerini kanattın Rama”…

Kraliyet ailesine hemşire gelin: Kraliçe'nin en gözde torunu evlendi!

Dengeler değişti... 7 YIL SONRA ilk ziyaret: Çin lideri Şi, neden şimdi Kuzey Kore'ye gidiyor?