Diyabet hastası olduğumuzu nasıl anlarız, belirtileri nelerdir?
Diyabet hastalığının belirtileri hakkında açıklamalarda bulunan Obezite ve Metabolik Cerrahi Uzmanı Prof. Dr. Alper Çelik, "Her şeyden önce diyabet 2 farklı tipten oluşur. Tip 1 diyabet çok ani başlar ve sıklıkla Tip 1 diyabete yakalanmış hastalar koma vaziyetinde acil servislere kaldırılır ve burada tanı alırlar. Çünkü Tip 1 diyabette insülin depoları bitmiş demektir ve bu tablo bazen aniden gelişir" dedi.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


ACİL DURUM ALARMI: 1960’tan Sonra İlk Kez: ET YİYEN PARAZİT 'Vida Kurdu Sineği' Tehdidi Yeniden Hortladı!

ALZHEİMER'DA BİLİNMEYEN RİSK! Sigara Kadar Tehlikeli: Bu Duygunun Alzheimer Riskini Yüzde 40 Artırdığı Ortaya Çıktı!

ÖLÜMCÜL VİRÜS: 24 Yılda 17 Bin 813 Vaka Tespit Edildi, 856'sı Hayatını Kaybetti! Aşısı da Tedavisi Yok, Korunmak Sizin Elinizde

Türkiye'de Her 7 Çiftten Biri Çocuk Sahibi Olamıyor! Sebebi Şaşırttı... Erkek Nesli Tehlikede: Sperm Sayıları Alarm Veriyor!

40'TAN SONRA BAŞLAYAN SİNSİ HASTALIK! Bu belirtilere dikkat: Yürürken zorlanma, kaslarda güçsüzlük, denge sorunları...