Belediyenin bisiklet ve istasyonları hedef oldu... Kiralık bisikletleri kırdılar | Video
İzmir'de belediyeye ait bisiklet kiralama sistemi bazı kişilerin hedefi oldu. Bisikletler bağlı kaldıkları sistemden kırılarak söküldü.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin bisiklet kiralama sistemi olan BİSİM'e ait bisiklet ve istasyonlar son zamanlarda hedef oldu.
Ayda ortalama 150 adet bisikletin ağır hasarlı olarak tamir merkezine gönderildiği BİSİM'de, bisikletlere zarar veren yaklaşık 200 kişiye de dava açıldı.
BİSİM Sorumlusu Erdem Önen, insanları daha anlayışlı olmaya davet ediyor.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


LGS'de son viraj: Altın değerinde tavsiyeler

TOKİ'DEN 64 İLDE KURASIZ 20 BİN KONUT SATIŞI: TOKİ 20 Bin Konut Satışı Hangi İllerde Yapılacak?

SON DAKİKA... Meteoroloji saat verip uyardı: Kuvvetli geliyor

Adalet Bakanlığı 15 bin personel alımı ne zaman? 2026 Adalet Bakanlığı 15 bin personel alımı şartları neler? Bakan Gürlek'ten açıklama!

Erzurum’da Feci Kaza: Takla Atan Araçta 1'i Bebek 3 Kişi Hayatını Kaybetti