Cumhurbaşkanı Erdoğan depremzede vatandaşlarla bir araya geldi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Eti Maden Genel Müdürlüğünün Balıkesir'deki Sosyal Tesislerinde, kente gelen depremzedelerle beraber yemek yedi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Balıkesir'in Bandırma ilçesinde Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bor Karbür Üretim Tesisinin açılış törenine katıldı.

Türkiye'nin ilk bor karbür tesisinin açılış töreninden sonra Cumhurbaşkanı Erdoğan, Eti Maden İşletmesinin Sosyal Tesislerinde kalan depremzede vatandaşlarımızla yemek yedi.
"VERİLEN SÖZLER YERİNE GETİRİLECEK"
Erdoğan, burada hem depremzede vatandaşlarımızı dinledi, hem de onlara yaptığı konuşmasında deprem bölgesinin yeniden hızlıca inşa edilerek verilen sözlerin yerine getirileceğini söyledi.

Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Kötü koku ekipleri harekete geçirdi! Modacı evinde ölü bulundu

DİKKAT! AKOM Uyardı, Tarih Belli Oldu: Gök Gürültülü Sağanak Alarmı!

Türkiye şans oyunları tarihinde ilk! Rekor ikramiyeyi kazanan ilçe belli oldu

SAĞLIK BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI: 2026 Sağlık Bakanlığı 26 bin 673 personel alımı ne zaman? Kadro ve branş dağılımı belli mi?

YKS GİRİŞ BELGESİ SORGULAMA: ÖSYM ais 2026 YKS giriş belgesi erişime açıldı mı? AYT- TYT- YDT sınav belgesi nereden alınır?
