Emniyette gömlek, kravat dönemi sona erdi
24 yıldır kullanılan üniformalar değişti. Kıyafetlerinde değişiklik yapılan emniyet teşkilatı personeli 22 Şubat itibariyle yeni üniformalarını giymeye başladı. Yapılan değişiklikle, görev kıyafetlerinde kravat, gömlek, ütülü pantolon ve iskarpin ayakkabı kullanımından vazgeçildi. Emniyet teşkilatının yeni kıyafetlerini, yeni üniforması ile Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok anlattı.
Sıradaki Haber
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Niğde'de sel faciası: Ölü ve Yaralılar Var!

SEÇİM YAPILACAK BELDELER 7 HAZİRAN 2026: Oy verme saat kaçta başlayacak, kaçta bitecek?

LGS'de son viraj: Altın değerinde tavsiyeler

TOKİ'DEN 64 İLDE KURASIZ 20 BİN KONUT SATIŞI: TOKİ 20 Bin Konut Satışı Hangi İllerde Yapılacak?

SON DAKİKA... Meteoroloji saat verip uyardı: Kuvvetli geliyor