Orta şeritten gidene ceza gelecek mi? DDM'den açıklama geldi
İletişim Başkanlığı, karayolunda sağ şerit boşken orta şeritte seyreden motorlu taşıtlara ceza yazılacağı iddialarını yalanladı. Dezenformasyonla Mücadele Merkezi’nden yapılan açıklamada, "İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü'nün bu konuda herhangi bir çalışması bulunmamaktadır." denildi.
DMM: EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN ÇALIŞMASI YOK
Motorlu taşıtlara, karayolunda sağ şerit boşken orta şeritten gitmeleri durumunda ceza yazılacağı iddiası kamuoyunun gündeminde. Dezenformasyonla Mücadele Merkezi, iddiaların gerçeği yansıtmadığını duyurdu.
Bir süredir sanal medyada ve bazı yayın organlarında, karayollarında yeni bir uygulamanın başlayacağı iddia ediliyor. İddialara göre motorlu taşıtların karayolunda sağ şerit boşken orta şeridi işgal etmeleri durumunda cezai işlem uygulanacak. Kamuoyu gündemini meşgul eden iddia, İletişim Başkanlığı tarafından yalanlandı.

Dezenformasyonla Mücadele Merkezi'nin sanal medya hesabından yapılan açıklamada, "Bahse konu haberlerde yer alan yeni bir denetim sistemi aracılığıyla trafikte orta şeridi gereksiz yere kullanan özel araç sürücülerine cezai işlem uygulanacağı iddiaları gerçeği yansıtmamaktadır." denildi.
DMM: ASILSIZ İDDİALARA İTİBAR ETMEYİNİZ
İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü'nün bu konuda herhangi bir çalışmasının bulunmadığını açıklayan Dezenformasyonla Mücadele Merkezi, "Asılsız iddialara itibar etmeyiniz." ifadesini kullandı.
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


HAFTA SONU TATİLİ YILLIK İZİNDEN DÜŞER Mİ? Haftalık izin (Cumartesi-Pazar) Yıllık İzinden Sayılıyor Mu? Yargıtay'dan Emsal Karar...

Meteoroloji'den SON DAKİKA: 17 il için ‘sarı’ kodlu uyarı!

TOKİ 64 İLDE KONUT SATIŞI BAŞLIYOR! TOKİ 20 Bin Konut Satışı Hangi İllerde Yapılacak? TOKİ Konut Satışı Yapılacak İl Listesi

BUGÜN BABALAR GÜNÜ MÜ? 2026 Babalar Günü Ne Zaman? Bugün Mü Haftaya Mı? İşte Hediye Örnekleri

Çaldıkları minibüsle şehir turu yaptılar: İki çocuğa havadan takipli operasyon!
