Manyas'ta 340 fidan toprakla buluştu

Manyas'ta 340 fidan toprakla buluştu

Manyas'ta 340 fidan toprakla buluştu

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Süleyman ÖZAYDIN/MANYAS (Balıkesir), (DHA)-BALIKESİR'in Manyas ilçesinde, 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında, fidan dikim etkinliği gerçekleştirildi. İlçede 340 fidan toprakla buluştu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın himayesinde, ormanların korunması ve sürdürülebilir şekilde yönetilerek, gelecek nesillere aktarılması için, Manyas Anadolu Lisesi'nin bahçesinde düzenlenen etkinliğe, Kaymakam Emre Yeşil, Belediye Başkanı Ahmet Duru ve çok sayıda öğrenci katıldı. Fidan dikimi hakkında katılımcıların bilgilendirilmesiyle başlayan etkinlikte, ilçe protokolü ve öğrenciler, 340 fidanı, açılan çukurlara dikerek can sularını verdi. Kaymakam Emre Yeşil, fidanları dikmekle kalmayıp, bakımlarının da yapılması gerektiğini söylerken, fidan dikim sayısının da artmasını diledi. (DHA)

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

FOTOĞRAFLI

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber