Gemlik Belediyesi’nden pide ikramı

Gemlik Belediyesi’nden pide ikramı

Gemlik Belediyesi’nden pide ikramı

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Kazım BULUT/GEMLİK (Bursa), (DHA)-BURSA’da Gemlik Belediyesi, iftar öncesi vatandaşlara pide dağıttı.

Ramazan ayı dolayısıyla çeşitli etkinlikler düzenleyen Gemlik Belediyesi, iftar öncesinde vatandaşlara pide ikramında bulundu. Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Salı Pazarı önünde, belediye meclis üyeleriyle birlikte pide ikramında bulunurken, Balıkpazarı ve Alemdar Caddesi'nde geniş katılımlı bir iftar programı gerçekleştirildi. Başkan Deviren, ramazan ayının paylaşma ve dayanışma anlamına geldiğini belirterek, "Ramazan barıştır, kardeşliktir. Bereketi paylaştıkça çoğalır. Biz de bu mübarek günlerde, kentimizin her köşesine ramazanın bereketini taşımak için çalışıyoruz" diye konuştu. (DHA)

FOTOĞRAFLI

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber