Karbonmonoksit Gazı: Bir Çiftin Hayatını Kararttı

Karbonmonoksit Gazı: Bir Çiftin Hayatını Kararttı

Çift, kömür sobasından sızan gazdan zehirlendi; 1 ölü, 1 yaralı

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Ramazan ÇETİN/DENİZLİ, (DHA)- DENİZLİ'nin Tavas ilçesinde evde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Sabri Uçar (84) hayatını kaybetti, eşi Zeliha Uçar (80) hastaneye kaldırıldı.

Olay, dün Karahisar Mahallesi’nde meydana geldi. Zeliha ve Sabri Uçar çiftine ulaşamayan yakınları merak edip, kontrol için evlerine gitti. Uçar çifti, evde baygın bulundu. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. Sağlık ekibi Sabri Uçar'ın kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenip, hayatını kaybettiğini belirledi. Yaşamsal fonksiyonları devam ettiği belirlenen eşi Zeliha Uçar ise ambulansla Tavas Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Uçar'ın sağlık durumunun ağır olduğu bildirildi.

Jandarma olayla ilgili inceleme başlattı. (DHA)

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

FOTOĞRAFLI

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber