Beykoz’da kırmızı ışıkta geçen otomobil motosikletliye çarptı

Beykoz’da kırmızı ışıkta geçen otomobil motosikletliye çarptı

İstanbul - Beykoz’da kırmızı ışıkta geçen otomobil motosikletliye çarptı

Haberin Devamı
Haberin Devamı

- Kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı

 

Cengiz ÇOBAN/İSTANBUL,(DHA)- BEYKOZ’da iddiaya göre sürücüsü kırmızı ışık ihlali yapan otomobil, motosiklete çarptı. Çarpışmanın şiddetiyle motosikletten fırlayarak yere düşen motosikletlinin yaralandığı kaza güvenlik kamerasına yansıdı.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

 

Kaza, 13 Eylül Cuma günü saat 19.30 sıralarında Elmalı Mahallesi Riva yolunda meydana geldi. İddiaya göre ışık ihlali yaparak kırmızı ışıkta geçen otomobil sola dönüş yapmak isterken, karşı yönden gelen motosiklete çarptı. Çarpışmanın şiddetiyle motosikletten fırlayan sürücü yere düşerek yaralandı. Kazayı görenlerin ihbarıyla olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerince ilk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı motosikletli ambulansla hastaneye kaldırıldı. Motosiklet sürücüsünün ayak bileğinin kırıldığı öğrenilirken, kaza anı kameralara yansıdı. Görüntülerde ışık ihlali yaparak dönüş yapmak isteyen otomobil sürücüsü motosikletliye çarpıyor.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

 

Görüntü Dökümü

-----------------------

(Güvenlik kamera)

-Işık ihlali yapan otomobil

-Dönüş yapmak istemesi

-Karşı yönden gelen motosiklete çarpması

-Motosikletlinin yere düşerek yaralanması

-Kaza yerinden görüntü

-Trafik ışıklarından görüntü

-Genel ve detay görüntüler

 

 

 

Sıradaki Haber
Sıradaki Haber