Kilis’te, 19 Mayıs kutlandı

Kilis’te, 19 Mayıs kutlandı

Kilis’te, 19 Mayıs kutlandı

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Reşit ÇELEBİOĞLU/KİLİS, (DHA)- KİLİS'te, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramının 106'ncı yılı dönümü törenlerle kutlandı.

Cumhuriyet Meydanına Atatürk anıtına çelenk konulması nedeniyle düzenlenen tören, daha sonra 7 Aralık Stadyumunda devam eti. Törenlere; Kilis Valisi, Tahir Şahin, Kilis Milletvekili Mustafa Demir ve protokol üyeleri katıldı. Öğrencilerin halk oyunları ve sportif gösteriler sergilediği törende Gençlik ve Spor İl Müdür Mustafa Ertunç, günün anlamına ilişkin konuşma yaptı, öğrenciler şiirler seslendirdi.

FOTOĞRAFLI

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin
Sıradaki Haber
Sıradaki Haber