Öğrencilerden Kilis YEDAM'a ziyaret

Öğrencilerden Kilis YEDAM'a ziyaret

Öğrencilerden Kilis YEDAM'a ziyaret

Haberin Devamı
Haberin Devamı

KİLİS (AA) - Kilis Selahattin İyigün Ortaokulu özel eğitim öğrencileri Kilis Yeşilay Danışmanlık Merkezine ziyarette bulundu.

Merkezden yapılan açıklamaya göre, "Bağımsızlık Seferberliği Kampanyası" kapsamında öğrencilere bağımlılığın ne olduğu ve bu konuda nasıl destek alınabileceği konusunda uzmanlar tarafından bilgilendirme yapıldı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen YEDAM Kilis Sosyal Hizmet Uzmanı Rabia Alioğlu, "Öğrencilere sağlık yaşam hakkında bilgilendirme yapılarak Yeşilay'ın amacı ve çalışmaları hakkında bilgi verildi." değerlendirmesinde bulundu.

Haberlerimizi Google'da takip edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin



Sıradaki Haber
Sıradaki Haber