CNN Türk

Güncel Konular

Kaydet Arkadaşına Gönder Güncelleme 124 gün önce.
Vitaminler RSS
Vitamin haplarına dikkat! Vitamin haplarına dikkat! Amerikalı ve Finlandiyalı bilimadamlarının yaptığı araştırma, vitamin takviyesinin birçok kişi için gereksiz olduğu, hatta bazılarının yaşlı kadınlarda ölüm riskini artırabileceğini ortaya koydu. Video Galerisi devam
22 haber Bu konuda ara   ara
  • Güncelleme 388 gün önce D vitamininin aşırısı zararlı Kemik gelişimi ve tamiri konusunda çok önemli olduğu bilinen D vitamini, yaygın inanışın tersine aşırı alınması durumunda da kemiklere zarar veriyor.
  • Güncelleme 538 gün önce D vitamini sanıldığından daha önemliymiş D vitamininin öneminin, bugüne kadar bilinenden çok daha fazla olduğu, bu vitaminin insandaki 200'den fazla geni etkilediği, bu genler arasında kanser ve bağışıklıkla ilgili hastalıklarla bağlantılı olanların da bulunduğu anlaşıldı.
  • Güncelleme 578 gün önce Uykusuzluğa karşı vişne suyu Bilim adamları, vişne suyunun yaşam kalitesini düşüren uykusuzluk problemine karşı etkili olduğunu bildirdi.
  • Güncelleme 751 gün önce Bağırsak kanseri riskini azaltan vitamin Kanda yüksek seviyede D vitamini bulunmasının kalın bağırsak kanseri riskinin azalmasıyla bağlantılı olduğu bildirildi.
  • Güncelleme 775 gün önce "Gebelere folik asitli multivitamin" önerisi Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Ana Bilim Dalı öğretim üyesi Prof. Dr. Özgür Deren, gebeliğe hazırlık ve gebelikte folik asit içerikli multivitamin tercih edilmesi gerektiğini bildirdi.
  • Güncelleme 799 gün önce Vitamin efsanesi sona mı eriyor? Kanser uzmanları, etkileri bilinmeden gereğinden fazla tüketilen ve sağlıklı olduğu düşünülen bazı gıdaların tam ters etki göstererek kansere neden olabileceğini konusunda uyarıyor. 4. Preventive Onkoloji Kanserden Korunma Sempozyumu öncesi CNN TÜRK'e konuşan Hacettepe Üniversitesi'nden Kongre Başkanı Prof. Dr. İsmail Çelik, vitamin takviyesi ve kapsüllerinin kanserden koruma etkisinin tam tersine kanseri tetiklediğini gösteren çalışmalara dikkat çekiyor. Video Galerisi
  • Güncelleme 818 gün önce D vitamini eksikliği ölüm riskini artırıyor ABD'de yapılan bir araştırmaya göre, D vitamini eksikliğinin kalp hastalıkları, beyin kanaması ve ölüm riskinde açık bir artışla bağlantısı bulunuyor.
  • Güncelleme 861 gün önce Vitaminin azı da çoğu da zarar Uzmanlara göre, vitaminin yalnızca azı değil fazlası da zarar. Fazla alınan B3 vitamini karaciğer hasarına, C vitamini böbrek taşı oluşumuna, A vitamini de akciğer kanserine yol açabiliyor.
  • Güncelleme 872 gün önce D vitamini eksikliği kalbi vuruyor D vitamini eksikliğinin özellikle ileri yaşlarda kalp hastalıklarında ölüm riskini artırdığı belirlendi.
  • Güncelleme 885 gün önce Dengeli beslenene vitamin faydasızmış! Dengeli beslenen insanlar için vitaminlerin hiçbir faydasının olmadığı, aksine sağlığa zarar verebileceği bildirildi.
1 2 3

Reklam

Reklam