hourSON DAKİKA
left-arrowright-arrow
weather
İstanbul
down-arrowup-arrow

    Starfield konusunda sadece Todd Howard açıklama yapabilecek

    Starfield konusunda sadece Todd Howard açıklama yapabilecek
    expand
    KAYNAKDonanım Günlüğü

    Bethesda’nın tasarım direktörü Emil Pagliarulo, Starfield hakkında herhangi bir detay veremeyeceğini, konuşamayacağını söyledi.

    Haberin Devamıadv-arrow
    Haberin Devamıadv-arrow

    Emil Pagliarulo, Twitter’da paylaştığı mesajında Starfield hakkında oyunculardan çok fazla soru aldığını, ancak bu soruların hiçbirini cevaplamayacağını belirtti. Pagliarulo, “Oyun hakkında benden duymak istediğinizin bu olmadığını iyi biliyorum.

    Fakat Todd Howard dışında hiç kimse Starfield hakkında yeni bilgileri açıklama yetkisine sahip değil. Kamuoyuna sadece Todd Howard açıklama yapabilir.

    Oyun hakkında tonlarca sorunuz var. Starfield’dan beklentiniz beni çok etkiledi. Fakat sorulara cevap veremeceğim. Bu durum bana acı veriyor. Profesyonelim ve gizlilik sözleşmesi imzaladım. Kovulmak istemiyorum. Ama desteğiniz bizim için her şey demek!” açıklamasını yaptı.

    Starfield’la ilgili şimdye kadar açıklananlara bakacak olursak, oyunda 1000 gezegen var, ancak bunların sadece %10’luk kısmında yaşam olacak. Bazı gezegenlerde ileri düzeyde uygarlıklar olurken, bazılarında ise ilkel yaşam formlarıyla karşılaşacaksınız. Yapılan açıklamalar oyunun yaşam açısından da bolca çeşitliliğe ve farklı türlere ev sahipliği yaptığı yönünde.

    Haberin Devamıadv-arrow
    Haberin Devamıadv-arrow

    Gezegenlerde kullanmak için kara araçları olmayacak, Jetpack’le istenilen her yere hızlıca gidilebilecek. Ancak burada şöyle artı parantez açmak lazım, modlarla veya sonra gelebilecek ek paketlerle birlikte kara araçları oyuna eklenecektir. Uzay gemilerinin motoru, silah sistemi, dış kısmı, iç kısımları, yaşam alanları vs… özelleştirilebilecek. Fakat bunları yapmadan önce gemileri kaydetmek gerekecek.

    Her gezegende yerçekimi farklı. Bu da oynanışı etkileyecek faktörlerden biri olacak. Mesela oyuncular yerçekimi az olan bir gezegende daha yükseğe zıplayıp, tepelik yerlere kısa yoldan kolayca çıkabilecek. Çatışmalarda yerçekiminin etkisi görülecek. Ayrıca her gezegen yörüngesinde bulunduğu yıldıza göre farklı şekillerde ışıklandırmaya sahip. Starfield, 6 Eylül’de PC ve Xbox Series X/S için piyasaya sürülecek. Oyun Xbox’ta 30 FPS’de oynanacak.

    Sıradaki Haberadv-arrow
    Sıradaki Haberadv-arrow